יום רביעי, 29 ביוני 2011

טיולים קטנים


כבר הרבה זמן לא כתבתי. הסיבה לכך היא שנכנסנו למין סחרור כזה של נסיעות ולא ממש יצא. אז הנה אני מעדכן עכשיו.

מה שקרה זה שבאמת תכננו על טיסה לניו יורק או טיסה לתאילנד, אבל אז רינתי התחילה להרגיש לא כל כך טוב, בבדיקות גילו לה לחץ דם גבוה והחלטנו שאסור לנו לנסוע רחוק מדי. אמנם היא עדיים עובדת, אבל רק טיסות קצרות ופחות ממקודם, וגם אנחנו הבנו שאם אנחנו רוצים לנסוע – זה חייב להיות למקום קרוב. בסוף החלטנו לפצל ולעשות חופשות קטנות כל חודש.

אז בפסח לקחנו חבילת נופש לבורגס. אך פעם לא הייתי בבולגריה ומקסים שם, טיילנו קצת להרים, לאגמים מקסימים שיש שם ליד ולאיזה עיירה עתיקה שנקראת נסבר, שהוכרה כאתר לשימור מורשת עולמית ע"י אונסק"ו.
במאי יצא לי לעשות טיול לסלובקיה, הפעם לבד. לרינתי היו שתי טיסות קצרות בהפרש של שבוע אז פשוט הצטרפתי לאחת, עשיתי טרק בהרי הטטרה וחזרתי בטיסה של השבוע שאחרי (היא לא יכלה להצטרף כי תקעו לה גם קוויקים לפריז וללונדון). היה מקסים.

ביוני היינו בכרתים. התחילה העונה של חבילות נופש לכרתים, ולכן יש לשם עכשיו הרבה טיסות שכר, שרינתי שונאת כי היא אומרת שזה הקהל הכי מגעיל, אבל אנחנו הצלחנו לתפור לנו שם חופשה של יומיים, שלא הספיקה להרבה, בעיקר לנוח על החוף. לנו היא מאוד הזכירה את קפריסין, שביקרנו בה כשעשינו טקס נישואים אזרחיים בלימסול, ואהבנו והבטחנו לעצמנו שיום אחד נחזור.

יולי ואוגוסט הם החודשים הגדולים מבחינתנו. רינת כבר בחודש שביעי, ובקרוב אמורה להפסיק לטוס – מה שמפנה לנו הזדמנות לנסוע למשהו כמו חודש, אפילו חודש וחצי. כמובן, זה אידיאלי לטיול במזרח נגיד, אבל לרינתי כבר קשה מאוד. אז חשבנו לתפור חופשות קטנות בסופי שבוע – מה אכפת לנו, הטיסות בחינם! הכיוון הוא איי יוון, אבל לא רק. נתחיל עם חבילת נופש לרודוס, כי זה אי קטן יחסית שכל מוקדי העניין בו נמצאים פחות או יותר במרחק של שעה נסיעה. אחר כך נחפש אולי חבילות נופש בורנה – אהבנו את בורגס וורנה אמורה להיות די דומה, ולתת לנו טווח רחב יותר של האזור הזה בבולגריה. אולי נטייל משם קצת. והפתעה שלי לרינתי: חבילת נופש בקפריסין. נכון שאמרתי לכם שהתחתנו שם ותמיד אמרנו שנחזור? אז הנה, זו תהיה אחלה סגירת מעגל לפני בואה של הנסיכה. זה אמנם לא טיול לארגנטינה או טיול לפרו – אבל יש לי הרגשה שבכל זאת היא תשמח...