יום שני, 14 בינואר 2013

ארוחה רומנטית והפלגות שייט

מי אינו אוהב ארוחה רומנטית ואין דבר יפה יותר מארוחה רומנטית לזוג אוהבים. ארוחות רומנטיות אפשר לעשות בדרכים רבות, במסעדה, בצימר ואפילו על המרפסת בבית.  אחת מהן יכולה להיות ארוחה רומנטית בים.

אין גבול להפתעות ולדרכים לקיים ארוחה רומנטית אותה רוצים לעשות לבן בת הזוג האהובים. זוגות צעירים שרוצים בארוחה רומנטית מחפשים דרכים שונות ומיוחדות ובעיקר שהארוחה תהיה שונה מהארוחות הקודמות.

ארוחה הרומנטית צנועה, בקבוק יין וכיבוד מצומצם היא אחת הדרכים לגבר שרוצה להציע לחברתו נישואין והוא מחפש דרך מקורית ולא שגרתית. דרך נוספת היא להכין אוכל בסלסלה להצטייד בבקבוק יין טוב ולעשות מאין פיקניק רומנטי על סמיכה בחוף הים.

דרך מקורית ומושקעת עוד יותר היא להזמין שף שיפנק את בני הזוג במאכלי גורמה. ארוחה זו יכולה להיות  ארוחה רומנטית בים עם הפלגות שייט על גבי עם מוסיקה שקטה המתאימה לסיטואציה.

יש גברים המשלבים ארוחה רומנטית בים בשעת השקיעה כשבשמיים טס מטוס קל עם כתובת, מזל טוב ליום הולדתך או התינשאי לי וכן הלאה. אין גבול לדמיון.

הפלגות שייט הן לא רק לזוגות או להצעות נישואין. יש החוגגים ימי הולדת לילדים או למבוגרים בזמן ההפלגה או יוצאים לשייט לחופי מדינת ישראל ומשלבים כמה שעות של מנוחה והידוק הזוגיות. או סתם שטים למחוץ לגבולות המדינה כדי ליהנות משלוות הים ושחייה במעמקי המים.

אנשי עסקים שיש להם יאכטה משלהם יוצאים להפלגות שייט לקיום ישיבות רחוק וללא הפרעות של טלפונים ועובדי המשרד.  או לשבת עם עצמם כדי להחליט החלטות חשובות בשקט שהים מעניק וללא המולת המשרד.

הפלגות שייט יכולות להיגמר בשימוש ביאכטה כצימר צף. חדר מפנק ורומנטי, עם מסאג' וארוחת בוקר יהיו חוויה בלתי נשכחת.