יום ראשון, 28 באפריל 2013

מה הפלגות שייט מציעות לכם?

בעבר, מי שחיפש יאכטות להשכרה היו בעיקר אנשים אמידים מאד, או אנשים שרצו לצאת למסעות דיג. עם זאת כיום האפשרות של הפלגות שייט קורצת להמון ישראלים. הישראלים אוהבים מאד את הים, ומנצלים את ההפלגה לשורה ארוכה מאד של פעילויות - החל משיט זוגי ורומנטי, דרך מסיבה לכל החברים על היאכטה, עובר בחוויות כמו צלילה בים, ומסיים אפילו בשיט למדינה אחרת, משולב בחוויה של יאכטה יוקרתית.

איך בוחרים את המקום המתאים?


יש מספר חברות בישראל שיציעו לכם יאכטות להשכרה. אז איך יודעים לבחור בחרה הנכונה? חשוב מאד לבחור בחברה שמציעה לכם מגוון רחב מאד של הפלגות שייט. יאכטה לכשעצמה יכולה להיות איכותית מאד, אבל השאלה היא האם הצוות זמין עבורכם תמיד, והאם החברה יכולה לספק לכם יאכטות לכל שימוש. מדובר לא רק על סקיפר מקצועי, אלא גם על אנשים שיעניקו לכם שירות על היאכטה עצמה כולל הכנה והגשה של אוכל, ואפילו תוכנית אומנותית לכל המפליגים.

זו ההזדמנות לטייל


אם עד היום הכרתם את ישראל בעיקר דרך האדמה, למה לא להכיר אותה גם דרך הים? אפשר לצאת אל הפלגות שייט מדהימות לאורך חופי ישראל. אתם תוכלו לפנות לחברה שמציעה יאכטות להשכרה, ולצאת לשיט בין חופים, נמלים ומרינות. אתם תבקרו בחופי ישראל המדהימים ותראו את הנופים המדהימים של הארץ והפעם מהכיוון המערבי, וכך תצברו לא מעט חוויות.

ואולי דווקא לטייל לחו"ל עם יאכטות להשכרה?


כמובן שאם אתם רוצים לצאת אל הפלגות שייט, אתם לא חייבים להפליג ליעד מסוים. לפעמים עצם החוויה על יאכטות להשכרה מספיקה, ולא צריך להגיע ליעד כלשהו. עם זאת, ישראלים רבים בכל זאת רוצים לטייל ולראות עולם, ולכן אתם יכולים לשכור יאכטה יוקרתית, ולצאת לשיט נהדר ובלתי נשכח אל יעד בחו"ל כמו חופי קפריסין, אשר קרובים יחסית לישראל.
אם אתם רוצים לצאת לשייט בעצמכם תוכלו לעבור קורס סקיפרים ולקחת את עצמכם ולשוט לאן שלבכם לוקח אתכם.