יום רביעי, 9 באוקטובר 2013

לברוח מהחום דרך טיולים לסקנדינביה או טיסות לציריך


החום של יולי אוגוסט אולי מאחורינו, אבל איך שלא נהפוך את זה מזג האוויר הארץ ישראלי הוא לא בדיוק מזג האוויר האידיאלי בכל השנה. וכשגם חורף בישראל מזכיר יותר את הקיץ של מדינות אחרות, כל מה שנשאר הוא לטוס לחו"ל על מנת לשאוף קצת אוויר קריר.


טיסות לציריך


אחד המקומות בהם באמת נוכל לעשות זאת היא שוויץ. המדינה היפהפייה הזו מלאת פסגות מושלגים וגם במקומות בהם השלג לא ייראה בחלקים נרחבים של השנה, עדיין תוכלו להרגיש את הקור העז שיש שם. אבל אם כבר קור, למה לא ליהנות גם מקצת נופים? טיסות לציריך יקנו לנו כרטיס כניסה לאחד המקומות היפים ביותר בשוויץ, הלא היא גם העיר הגדולה ביותר במדינה. בציריך תוכלו לראות את השעון הגדול באירופה, זה שאפילו יותר גדול מהביג בן והוא השעון של כנסיית סנט פטרס. סנט פטרס היא לא הכנסייה היחידה בה תיתקלו בשוויץ וכנסייה בולטת נוספת של העיר היא כנסיית פראומינסטר, בה תוכלו לראות את חלונותיו המצויירים של האמן הנודע מארק שאגאל. ציריך ידועה גם בשל העיר העתיקה שלה, ממנה תוכלו לצאת לטיול לאורך נהר וביקור באגם ציריך הנפלא. לשוחרי התרבות, בעיר תוכלו למצוא גם מספר מוזיאונים, ביניהם את המוזיאון הלאומי של שוויץ.

טיולים לסקנדינביה עם דגש על דנמרק


שוויץ היא לא המדינה היחידה בה תוכלו ליהנות מקור מקפיא ומשלג לבן, אלא את זאת תוכלו לעשות גם במדינות סקנדינביה. באזור תוכלו לטייל במספר מדינות נהדרות כמו שבדיה, נורבגיה ואיסלנד. אבל עבור כל מי שמבין עניין, טיולים לסקנדינביה יתמקדו בעיקר בדנמרק ובעיר הבירה שלה קופנהגן. אמנם את מזג האוויר הקריר תוכלו לתפוס בכל מדינה, אך רק קופנהגן תציע לכם את אחד האתרים המפורסמים ביותר באירופה, פסלה של בת הים הקטנה, שנוצר בהשראת ספרו של האיש המפורסם ביותר שיצא מהמדינה, הנס כריסטיאן אנדרסן. בקופנהגן תוכלו גם לטייל על מדרחוב סטרוגט, המדרחוב המרכזי של העיר שם תוכלו לשבת באחד מבתי הקפה ואפילו לשתות מהבירה המקומית, הידועה יותר בתור בירת קרלסברג.