יום חמישי, 7 ביולי 2016

קורס סקיפרים - הקורס שישדרג לך את החיים



בשנים האחרונות הפכו החיים לדינאמיים ומוחשיים בהם השינויים הינם תמידיים ומהירים, כך שניתן לראות כי רבים האנשים המבקשים לבצע שינויים של חיים שלמים לטובת הנאתם המוחלטת והפקת רווח פוטנציאלי מקסימלי על ידי הסבת מקצוע קלילה ופשוטה.
מקצוע מהנה, רווחי ומיוחד בו בוחרים אנשים רבים בשנים האחרונות הוא מקצוע ה"סקיפר" המקצועי.
סקיפר מקצועי תפקידו הוא חשוב ומהותי, שכן אחראי הוא על ניווט נכון ומדויק, התנהלות והשטת יאכטה (באופן עצמאי או עם נוסעים) והשטת היאכטה מיעד אחד למשנהו בבטחה רבה ובמקצועיות ללא פשרות.


2 ציפורים במכה אחת !
work & pleasure !

מלבד להיותו טרנד פופולרי ומוביל הפך קורס סקיפרים למקור תעסוקה בו השילוב עם הנאה הוא מובטח, על כן הרבה אנשים בוחרים בתחום גם בשביל ההנאה וגם לשם רכישת מקצוע שבו יוכלו  לעבוד.
רוצים גם אתם לעשות שינוי מהותי בחייכם ולהתחיל לעבוד בתחום מיוחד, מעשי ומרתק במיוחד ?
הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות לכם הוא ללא כל ספק לעבוד בעבודה שבה נהנים ואליה הולכים בכיף גדול ! משיט 30
)קורס סקיפרים המוכר על ידי משרד התחבורה).

מעוניינים, אך היכן נרשמים ומתי מתחילים ? קורס סקיפרים משיט 30 ...

קיבלתם החלטה חשובה ומהותית אשר בכוחה לשנות את חייכם השגרתיים ולהפוך אותם מרתקים ומיוחדים, קורס סקיפרים – משיט 30 (המוכר על ידי משרד התחבורה), יאפשר לכם לשנות את מסלול חייכם ולהתחיל בדרך חדשה ומופלאה של תעסוקה מיוחדת ומאתגרת.
את קורס הסקיפרים תוכלו לקיים ביחד עם מספר אנשים מועט בקבוצת לימוד קטנה או לבחור בלימודים אישיים בליווי אנשי המקצוע המומחים אשר ילוו אתכם מהלימוד התיאורטי לסיום הלימודים המעשיים ואף יאפשרו לכם ליווי מקצועי בהפלגותיכם הראשוניות (לשם צבירת ניסיון וביטחון בהשטת יאכטה).
קורס סקיפרים הוא קורס מרתק שמיועד לכל אדם (מעל גיל 18), ואילו בהרשמה לקורס אין כל צורך בידע מקדים או ניסיון בתחום זה, שכן, הלימודים בקורס כוללים שיעורי תיאוריה בהם תלמדו את המידע הדרוש ותיהנו משיעורים מעשיים מקיפים.