יום רביעי, 30 במרץ 2016

חופשה ביוון עם יאכטה

חופשה ביוון היא מבין החופשות הפופולאריות והנחשקות ביותר בקרב ישראלים רבים הן בשל הקרבה הגאוגרפית, האיים המרתקים, הנופים המעניינים, טברנות סוחפות, מוזיקה יוונית והן בשל השפע והעושר של האטרקציות ומקומות הבילוי שיש ליוון להציע למבקרים בה.
אם אתם נמנים עם אותם אלו שהים הוא חלק בלתי נפרד מחייהם אשר מבלים בו את מרבית זמנם הן לצרכי פרנסה והן לטובת הנאה, חופשה ביוון הכוללת השכרת יאכטה ושייט כסקיפר היא אופציה מושלמת בעבורכם אשר תהפוך את החופשה שלכם למאתגרת וחווייתית במיוחד.

השכרת יאכטה ביוון הפכה לאחד הטרנדים הנחשקים והנצפים ביותר בשנים האחרונות, המזמנת לכם את היכולת להיות קברניט על יאכטה, לשוט מאי לאי במרחבים הפתוחים, ליהנות מהבריזה ומהאווירה האינטימית במיוחד.
על מנת שגם אתם תוכלו לחוות את החוויה המרתקת והמאתגרת ולהשיט יאכטה באופן עצמאי, עליכם להחזיק ברישיון משיט (משיט 30) המקנה לכם את האפשרות להושיט ספינה/יאכטה או כל כלי שייט ממונע אחר שלא עולה על 24 מטרים.
אז אם גם אתם חולמים להפתיע את בת הזוג בחופשה חלומית ורומנטית בשייט ביאכטה מפנקת, קורס סקיפרים יגשים לכם את החלום.

מה כולל קורס סקיפר ?

עוד בטרם תחילת הקורס חשוב לציין שישנם מספר קריטריונים ממשרד התחבורה המחייבים את המועמד לעמוד בהם וכוללים הין היתר:
- על המועמד להיות מעל לגיל 18
- עליו להגיש תצהיר בריאות מהרופא המטפל
- על המועמד לעבור קורס עזרה ראשונה
- לעבור בהצלחה את המבחנים (התאורטי והמעשי).

לימודי קורס סקיפר בנוי משני חלקים, כאשר החלק הראשון הוא החלק העיוני בו נלמדים מספר נושאים בניהם: ימאות, ניווט חופי, ניווט באמצעות מכשירים, מכונאות ומבחן עיוני מסכם.
החלק השני בקורס הוא החלק המעשי בפועל. בו המועמדים מתרגלים וחווים באופן מוחשי ומעשי את כל מה שנלמד במהלך הקורס.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה