יום שלישי, 4 ביוני 2013

חופשה נפלאה ברומא

לא בכדי נאמר שכל הדרכים מובילות לרומא, בירת איטליה, שחלק אולי עדיין ממשיכים לכנותה "העיר הנצחית". באם תרצו לדעת במה מדובר, תוכלו לקחת חבילה לרומא, שתאפשר לכם להבין את כל אלו. אחת הערים המתוירות והיפות העולם מזמינה את כל האנשים כולם, ובמיוחד את אוהבי הארכיטקטורה, ההיסטוריה והאוכל. בעיר זו, תוכלו למצוא אתרים ארכיאולוגיים והיסטוריים, כנסיות, מוזיאונים, מזרקות, כיכרות, מסעדות מעולות וחנויות אופנה. כמה טוב שיש את האפשרות להזמין חבילה לרומא.

אכן – עיר מופלאה


לרומא מרכז היסטורי שהוכרז כאתר מורשת עולמי, על ידי אונסק"ו. באם תיקחו חבילה לרומא, תוכלו לבקר גם בוותיקן, שהוא מקום מושבו הקבוע של האפיפיור. ישנן חבילות רבות ושונות המוצעות לתייר. חבילה לרומא תהיה בדרך כלל אטרקטיבית במשך עונות השנה, על אף שהיא יעד מועדף ביותר לטיולים. תוכלו לבחור דיל שיאפשר לכם לשכור רכב וללון במלון ברמה אותה תבחרו בעצמכם.

נופש בארגנטינה


ארגנטינה היא אחת ממעוזי התיירות היותר מבוקשים מבין ארצות דרום אמריקה. היא ממוקמת בין האוקיינוס האטלנטי לבין הרי האנדים. טיול מאורגן לארגנטינה ייקח אתכם לארץ השמינית בגודלה בעולם, כמובן מבחינת השטח. אוכלוסייתה של המדינה מונה קרוב לארבעים מיליון תושבים. במדינה דוברים ספרדית ואם תיקחו טיול מאורגן לארגנטינה, תוכלו להתאמן על הספרדית שלכם.

מה עוד אודות ארגנטינה


ארגנטינה תציע לכם כל כך הרבה. טיול מאורגן לארגנטינה יהווה עבורכם הזדמנות לחזות בטבע השופע והמדהים של המדינה הנאדרה הזו: אגמים, נהרות שופעים, כרמים ועוד. תוכלו לחזות במישורים פוריים, מדבריות, אגמים, יערות גשם סובטרופיים, פארקים לאומיים רבים עם מגוון גדול ביותר של בעלי חיים, ועוד. טיול מאורגן לארגנטינה היא אופציה נהדרת עבורכם באם תרצו לחוות חוויה של עיר וטבע. העיר בואנוס איירס זהו יעד שלא תפספסו. העיר השוכנת על גדותיו של נהר Rio De La Plata. זוהי עיר המנסה לסגנן עצמה באופן אירופאי בכל הקשור, באדריכלות, מוסיקה ואמנות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה