יום ראשון, 30 ביוני 2013

חופשה בגרמניה – יעד מבוקש

גרמניה הינה אחד מיעד התיירות המבוקשים בעולם. חופשה בגרמניה תזמן לכם אפשרויות לחופשות ולטיולים שונים, ביניהם תוכלו לטעום ולשלב. תוכלו לחוות נופי טבע מרהיבים, תוך כדי חופשה בגרמניה. אל תפספסו טיול וחבילות באזור היער השחור, שהינו יעוד פופולארי ביותר בקרב הגרמנים, בפרט בקרב אלו החיים באזור הדרום ההררי של גרמניה. ביער זה מתנשא ההר הגבוה במדינה – הר צוגשפיצה. גרמניה הינה סמל לחוזק ותמיד הייתה כך לאורך ההיסטוריה.

ערים נפלאות כמו ברלין


תוכלו לבקר בעריה הגדולות והנפלאות, בזמן חופשה בגרמניה. אם תגיעו לברלין, תזכו לחוות את העיר שחוברה לה יחדיו לאחר הסרת מסך הברזל לפני קצת יותר מעשרים שנה. ברלין המזרחית התפתחה לאין שיעור. תוכלו ליהנות בה מקניוני ענק שנבנו בה בשנים האחרונות, תוכלו לטייל באזור אלכסנדר פלאץ המפורסם וגם לבקר במוזיאונים של העיר, שיספקו לכם ידע רב על ההיסטוריה הגרמנית ארוכת השנים.

טיולים לסרי לנקה


סרי לנקה היא אי טרופי השוכן דרומית לתת היבשת ההודית. שמה הקודם הוא ציילון. ישנם טיולים לסרי לנקה שייקחו אתכם למקום הנהדר הזה, המורכב מפסיפס רחב של תרבויות ונופים – חופי ים שופעים בעצי קוקוס יזכירו לכם את תאילנד, מקדשים עתיקים יזכירו לכם את נפאל, שדות אורז כמו בוייטנאם, נופים טרופיים נהדרים ועוד. טיולים לסרי לנקה ייקחו אתכם לערים פסטורליות קטנות, אשר בנויות בסגנון אנגלי ישן, והבתים יהיו על גדותיהם של אגמים, ממש כמו בהודו.

טבע פלאי


טיולים לסרי לנקה, שבירתה קולומבו, ייקחו אתכם לשמורות טבע, בהן תמצאו חיות ופרחים נדירים. תהיה לכם ההזדמנות לבקר במקדש דמבולה, המכיל עשרות של פסלי בודהה, תוכלו לבקר בעיר הציורית קנדי, המכילה גן בוטני מרשים וגדול, בו נשמרות, לפי המסורת, שיניו של בודהה. טיולים לסרי לנקה היא דבר שאתם חייבים לעצמכם הקיץ הזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה