יום ראשון, 23 ביוני 2013

טיסות לוינה

הטיסות לוינה מתקיימות באופן סדיר וקבוע במשך כל השנה מישראל ובעונת התיירות במיוחד, חודשי הקיץ, בדרך כלל המטוסים הם בתפוסה מלאה.

מי שבוחר לבלות חופשה בווינה כדאי לו להזמין כרטיסי טיסות לווינה מוקדם ככל האפשר. נדיר למצוא כרטיס פנוי אבל בוודאי לא מספר כרטיסים במטוס אחד.

הטיסה לווינה כמו לכל אירופה קצרה יחסית ומשפחות רבות בוחרות להגיע עם ילדיהם לבילוי בעיר. יש בה מספר אתרים היסטוריים ומעניינים.

טיסות לוינה מתקיימות כאמור לאורך כל השנה כולל חודשי החורף. סביב לעיר יש מספר אתרי גלישה אליהם מגיעים תושבים מאוסטריה ותיירים מכל מיני ארצות כדי לעסוק בספורט הגלישה. האתרים מתוחזקים בצורה מקצועית ויש מסלולי גלישה באורכים שונים כך שכל אחד, מתחיל, מיומן או מקצועי יכול למצוא את המסלול הנכון.

חבילות נופש לוינה


יש תיירים, בעיקר ילידי המקום, שאינם זקוקים להדרכה או לעזרה כלשהי בעת הביקור בווינה. את חבילות הנופש לווינה רוכשים תיירים שלא יודעים את העיר ומעוניינים להגיע אליה וליהנות מהשהות בה לאורך כל התקופה.

ישנם סוגים שונים של חבילות נופש לוינה וכל לקוח יכול לבחור את החבילה המתאימה לו ולכל אחד מהמצטרפים אליו. לכל רוכש חבילות נופש ניתנת מפה עם מסלול טיולים ממולצים וכן המקומות שאסור לתייר לדלג עליהם.

לקוחות רבים בוחרים בחבילות נופש לוינה על פי האירועים המתקיימים בעיר. יש בה הרבה אתרי ביקור כמו מוזיאונים, תיאטראות ובית אופרה. חבילת הנופש כוללת כרטיסי טיסה, מלון, השכרת רכב וכרטיסי כניסה לאתרים ולאירועים על פי בחירת הלקוח.

לווינה מגיעים גם בחורף כדי לנצל את אתרי הסקי שסביבה. חבילות נופש לוינה נמכרות לחובבי הספורט החורפי ובנוסף לדברים הרגילים אותם אפשר לרכוש בחבילת הנופש המקובלת יש גם כרטיסי כניסה לאתר הסקי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה