יום רביעי, 5 ביוני 2013

האפשרויות של טיול משפחות לאיטליה

יותר מכל מדינה אחרת, איטליה נחשבת כמקום מעולה לטיולי משפחות. טיול משפחות לאיטליה יכול לקחת אתכם לכל אזור באיטליה שרק תרצו. אפשר לצאת אל טיול משפחות לאיטליה אשר יתמקד ברומא, וכמובן גם בביקור במדינת הוותיקן של האפיפיור. תוכלו לצאת לטיול באזור הצפון במקומות כמו מילאנו, וכן ביקור ברכס ההרים אשר מקיפים את איטליה. תוכלו כמובן לבקר בדרום איטליה, או לצאת לטיול מקיף.

דברים שחשוב לדעת על הטיול


כאשר אתם מזמנים טיול משפחות לאיטליה, חשוב מאד לשים לב שיש הלימה בין האזור שבו אתם נוחתים לבין האזור של הטיול. ישנם שני מקומות שבהם יש טיסות סדירות מישראל לאיטליה - נמל התעופה לאונרדו דה וינצ'י ברומא, ונמל התעופה במילאנו. עם זאת, טיול משפחות לאיטליה יכול לכלול טיסה לנמלי תעופה אחרים - ובמצב כזה יש שלים לב שאתם מצליחים למצוא חבילה שכוללת טיסת צ'ארטר, או טיסה עם חניית ביניים מחוץ או בתוך איטליה.

החלום של טיול מאורגן לסצ'ואן


בשונה לחלוטין מאיטליה, מחוז סצ'ואן אשר נמצא בתוך סין, כולל בתוכו היסטוריה של 3000 שנה, עם השפעות שונות על התרבות הסינית. טיול מאורגן לסצ'ואן יכול להתאים למשפחה, לזוגות או ליחידים. דרך טיול מאורגן לסצ'ואן אתם תוכלו להיחשף לאתרים מדהימים ויוצאי דופן, כמו אזור דה פו עם הפסל הענקי של בודהה אשר חצוב באבן, או ההר הקדוש אמי, אשר נחשב להר יוצא דופן שקדוש לדת הבודהיסטית.

איך מתכוננים לטיול?


בניגוד לרוב סין, טיול מאורגן לסצ'ואן יוביל אתכם לאזור אשר יש בו דווקא רוב של תושבים ששייכים לדת הבודהיסטית, בעוד שבסין ישנו רוב לדתות אחרות. כמו כן, סין היא מדינה אשר נחשבת רשמית לאתאיסטית, אך טיול מאורגן לסצ'ואן יוביל אתכם למחוז אשר מקבל אוטונומיה דתית באופן יחסי מהמדינה. לכן, יש באזור סצ'ואן כמות עצומה של מקדשים בודהיסטים, וכן השפעות חזקות מאד ממדינות כמו הודו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה